Оформити замовлення в інтернет-магазині офіційного дилера Sniezka (Снежка)™ можна на сайті або за телефоном 0 (67) 403-97-47

САМОВИВІЗ ЗІ СКЛАДУ В КИЄВІ

У місті Києві замовлений товар можна забрати в пункті видачі товару за адресою Софіївська Борщагівка, вул. Волошкова, 1 попередньо погодивши замовлений товар з менеджером по телефону.

КУР'ЄРСЬКА ДОСТАВКА ПО КИЄВУ

Також існує можливість кур'єрської доставки товару по місту Києву нашим транспортом, попередньо обговоривши всі деталі замовлення в телефоном режимі.

Вартість доставки до під'їзду по Києву - від 200 грн. і залежить від часу на яке потрібно доставити замовлений товар.

Після оформлення замовлення, наші менеджера зв'яжуться з Вами і після уточнення всіх необхідних даних на ваше замовлення до Вас на телефон надійде СМС з номером карти і точною сумою на Ваше замовлення. Після здійснення оплати. зв'яжіться з нами і підтвердіть Ваш платіж, після чого за фактом відвантаження на ваш номер телефону надійде СМС з номером декларації по вашій відвантаженні.

ЯКЩО ВИ З ІНШОГО МІСТА УКРАЇНИ

Замовлення, вироблені до 10:00 в будній день - відвантажуються в день-в-день Якщо ж замовлення було зроблено після 10: 00-то товар відвантажується на наступний робочий день.

Доставка здійснюється транспортною компанією-партнером "Нова Пошта" практично в будь-яке місто України без попередньої передоплати протягом 2-3 робочих днів.

Ви завжди можете відстежити стан вантажу за номером ТТН на сайті "Нової Пошти" або зателефонувавши на відділення перевізника.

У вартість доставки включені такі витрати: сума за зворотне пересилання грошей (2% від загальної суми замовлення + 15 грн), вартість страховки вантажу, і безпосередньо вартість перевезення.

У разі 100% передоплати за придбаний Вами товар-Ви оплачуєте тільки вартість доставки і страхування вантажу згідно з тарифами транспортної компанії.ЩО

ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ ОТРИМАННЯ ТОВАРУ

Для отримання товару на відділенні ТК Нова Пошта вам необхідно при собі мати:

- Номер товарно-транспортної накладної (відправляється клієнту смс повідомленням на номер мобільного телефону), оригінал паспорта або водійське посвідчення.

- Гроші для оплати вартості транспортних послуг

- У разі якщо у вас немає можливості особисто або вчасно забрати товар, то це може зробити вас довірена особа. Ця людина повинна мати при собі ваш і свій паспорт. Якщо ж ви не маєте можливості передати свій паспорт - то вам необхідно зв'язатися з нами і повідомити дані нового одержувача. Також, Зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у Вашому місті.

!!! При отриманні товару обов'язково зверніть увагу на цілісність упаковки, а також відсутність інших видимих пошкоджень. Необхідно обов'язково відкрити посилку в присутності представників і перевірити комплектність і цілісність товару.

Ми також можемо відправити товар і іншими транспортними компаніями, такими як "Ін-тайм", "Делівері" і т.д. у способах доставки іншими ТК вам необхідно заздалегідь зв'язатися і обговорить можливість доставки той чи інший компанією-перевізником індивідуально з нашим менеджером.

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ І ЗАМІНА ТОВАРУ

Якщо товару при транспортуванні загублений або приведений в непридатність - ви маєте право його замінити. Для цього необхідно оформити зі співробітником кур'єрської служби акт невідповідності і повідомити нам про це.

Якщо ви не знаєте як вчинити - не забирайте товар, не підписуйте Експрес-накладну і не виходячи з поштового відділення повідомте менеджеру нашого інтернет-магазину - він допоможе вам вирішити виниклу ситуацію з перевізником.

Після того, як до нас повернеться приведений в непридатність товар - ми проводимо огляд на зазначені Вами невідповідності або пошкодження, і після цього повертаємо Вам гроші або виробляємо заміну. Весь товар при відправці ми страхуємо на повну вартість, тому проблем із заміною не виникне.

Варто пам'ятати, що якщо ви забрали товар у перевізника, то претензії щодо механічного пошкодження або некомплектності товару не приймаються

ОПЛАТА ГОТІВКОЮ

Оплата готівкою проводиться при отриманні товару в представництві компанії-перевізника або кур'єром особисто.

* У деяких випадках наш менеджер може попросити вас зробити передоплату за придбаний товар. Передоплата є гарантією того, що ви прийдете за посилкою, а нам не доведеться оплачувати перевезення товар у Ваше місто і назад. Дякую за розуміння!

ОПЛАТА ПО БЕЗНАЛУ

При оплаті товару за допомогою безготівкового грошового переказу, відвантаження здійснюється тільки після його повної передоплати.

Оплата підприємцем або компанією

Якщо ви підприємець, фіз. особа або компанія, ТО при оформленні замовлення з безготівковим розрахунком вам необхідно надати менеджеру наступну інформацію:

1. Повна юридична назва підприємства / організації замовника (із зазначенням форми власності), або ПІБ фіз. особи-платника;

2. Контактна особа( одержувач), її контакти;

3. Код ЄДРПОУ підприємства / організації;

4. Номер свідоцтва платника ПДВ (якщо є);

5. Повна і точна адреса доставки замовлення.

Після отримання нами вищевказаних даних наш менеджер формує рахунок і відправляє його вам на електронну пошту. Рахунок вважається дійсним протягом 3-х днів, а товар резервується на цей термін. У разі, якщо ви з якої-небудь причини і не змогли вчасно оплатити виставлений рахунок - вам необхідно повторно зв'язатися з менеджером і уточнити наявність необхідного товару для його повторного резервування. Після надходження коштів на наш рахунок, менеджер з вами зв'яжеться і уточнити деталі а також терміни доставки.

Важливо пам'ятати, що для отримання товару який був оплачений юр. Особою, одержувач зобов'язаний пред'явити довіреність на отримання замовлення надану організацією, а також особисті документи засвідчують особу для перевірки справжності довіреності. Таким документом може бути паспорт, водійське посвідчення або закордонний паспорт).