Готівковий розрахунок
Оплатити готівкою (без передоплати) можна в будь-якому місті або населеного пункті України, де є відділення ТК «Нова Пошта». Додатково буде необхідно оплатити вартість доставки у Ваше місто (суму доставки ви можете прорахувати на сайті перевізника «Нова Пошта» або уточнити у наших менеджерів). Вона включає в себе: вартість доставки, страховку товару, а також зворотну пересилку грошей.
Безготівковий розрахунок
При оплаті за допомогою безготівкового грошового переказу, доставка замовлення здійснюється тільки на підставі 100% передоплати за товар.
Самовивіз зі складу в Києві
У місті Києві замовлений товар можна забрати в пункті видачі товару за адресою Софіївська-Борщагівка, вул.Волошкова, будинок 1 Попередньо погодивши замовлений товар з менеджером по телефону.
Курєрська доставка по Києву
Також існує можливість курєрської доставки товару по місту Києву нашим транспортом, попередньо обговоривши всі деталі замовлення в телефоном режимі.
Вартість доставки до підїзду по Києву - від 100 грн. і залежить від часу на яке потрібно доставити замовлений товар.
Після оформлення замовлення, наші менеджера звяжуться з Вами і після уточнення всіх необхідних даних на ваше замовлення до Вас на телефон надійде смс з номером карти і точною сумою на Ваше замовлення.
Після здійснення оплати. звяжіться з нами і підтвердіть Ваш платіж, після чого за фактом відвантаження на ваш номер телефону надійде смс з номером декларації по вашій відвантаженні.
Доставка в інші міста України
Відвантаження товару проводиться щодня з 9:00 до 13:00, якщо замовлення було зроблено до 13.00.
Доставка здійснюється в будь-яке місто України, без передоплати, протягом 2-3 робочих днів.
Доставка товару по Україні здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта «післяплатою на відділення найближче до замовника (оплата за товар відбувається при отриманні у відділенні "Нової Пошти").
Повернення грошей і заміна товару
Якщо товару при транспортуванні загублений або приведений в непридатність - ви маєте право його замінити. Для цього необхідно оформити зі співробітником курєрської служби акт невідповідності і повідомити нам про це.
Якщо ви не знаєте як вчинити - не забирайте товар, не підписуйте Експрес-накладну і не виходячи з поштового відділення повідомте менеджеру нашого інтернет-магазину - він допоможе вам вирішити виниклу ситуацію з перевізником.
Після того, як до нас повернеться приведений в непридатність товар - ми проводимо огляд на зазначені Вами невідповідності або пошкодження, і після цього повертаємо Вам гроші або виробляємо заміну. Весь товар при відправці ми страхуємо на повну вартість, тому проблем із заміною не виникне.
Варто памятати, що якщо ви забрали товар у перевізника, то претензії щодо механічного пошкодження або некомплектності товару не приймаються!